آلبوم جدید و بسیار زیبای اعتراف با صدای داوود ملکی

آلبوم جدید و بسیار زیبای اعتراف با صدای داوود ملکی با سه کیفیت

| به همراه دانلود آلبوم در یک فایل زیپ به صورت MP3 و OGG |

 



  




MP3 192

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ لینک مستقیم

بزن بارون

برو برو

دستمو بگیر

اعتراف

خوش بحالت

مگه من

نون و نمک

سنگ صبور

بد جنس ( تکنو )

MP3 128

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ لینک مستقیم

بزن بارون

برو برو

دستمو بگیر

اعتراف

خوش بحالت

مگه من

نون و نمک

سنگ صبور

بد جنس ( تکنو )

OGG 56

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ لینک مستقیم

بزن بارون

برو برو

دستمو بگیر

اعتراف

خوش بحالت

مگه من

نون و نمک

سنگ صبور

بد جنس ( تکنو )

سرور ۲

MP3 192

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ لینک مستقیم

بزن بارون

برو برو

دستمو بگیر

اعتراف

خوش بحالت

مگه من

نون و نمک

سنگ صبور

بد جنس ( تکنو )

MP3 128

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ لینک مستقیم

بزن بارون

برو برو

دستمو بگیر

اعتراف

خوش بحالت

مگه من

نون و نمک

سنگ صبور

بد جنس ( تکنو )

OGG 56

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ لینک مستقیم

بزن بارون

برو برو

دستمو بگیر

اعتراف

خوش بحالت

مگه من

نون و نمک

سنگ صبور

بد جنس ( تکنو )

--------------------------------------

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد